Sunday, August 10, 2014

How to Root Android v1.8 for Android




http://pro.downloadmm.com/ketdridovfha/How_to_Root_v2.3_for_Android_by_www.myanmarmobileapp.com.apk.html

Android ဖုန္းကုိ root လုပ္တယ္ဆုိတာ ဘာလဲဆုိတာကုိ ေမးတတ္ၾကတယ္။ Android ဖုန္းေတြစေပၚကာစ ကာလကတည္းက ဒီေမးခြန္းကုိ ဖုန္းအသုံးျပဳသူေတြကအျမဲေမးေလ့ရွိသလုိ ယခု မုိဘုိင္းဖုန္းေတြအသုံးျပဳမႈမ်ားျပားလာတဲ့ကာလမွာလည္း မသိတဲ့ သာမန္အသုံးျပဳသူေတြအမ်ားအျပားရွိေနပါေသးတယ္။Android ဖုန္းကုိ Root လုပ္တယ္ဆုိတဲ့အေၾကာင္းအက်ဥ္းခ်ဳံးေျဖရရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ကြန္ပ်ဴတာမွာဆုိရင္ Administrator Account / Adminstrator Level နဲ႕မွ ကြန္ပ်ဴတာရဲ႕ System/System File ေတြကုိစိတ္ၾကိဳက္၀င္ေရာက္ျပင္ဆင္နုိင္/ကလိနုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ Android OS ဖုန္းမွာ Root လုပ္တယ္ဆုိတာကေတာ့ ခုနကေျပာခဲ့သလုိပါပဲ။ ကြန္ပ်ဴတာရဲ႕ Admin Account/ Admin Level လုိပဲ Android OS ရဲ႕ SuperUser Level / Admin Access ကုိရရွိေအာင္ျပဳလုပ္တာပါပဲ ။ အဲဒါကုိ Root လုပ္တယ္ / Root Access ရရွိေအာင္ျပဳလုပ္တယ္လုိ႕ေခၚပါတယ္။ Admin ဖုန္းရဲ႕ System File ေတြကုိစိတ္ၾကိဳက္၀င္ေရာက္ျပင္ဆင္နုိင္/ကလိနုိင္သြားတာေပါ့။သာမန္ users ေတြအေနနဲ႕ ဖုန္းကုိ root လုပ္တယ္ဆုိတာ ျမန္မာစာထည့္ဖုိ႕ေလာက္လုိ႕ပဲသိၾကတယ္။ တကယ္ေတာ့ ျမန္မာစာထည့္တယ္ဆုိတာဟာလဲ ဖုန္းရဲ႕ System folder ထဲမွာရွိတဲ့ Font နဲ႕သက္ဆုိင္ေသာဖုိင္ေတြကုိ၀င္ေရာက္ျပင္ဆင္ရတာျဖစ္လုိ႕ Admin Access/Root Access (or) SuperUser Level မဟုတ္တဲ့ဖုန္းေတြအေနနဲ႕ ျမန္မာစာထည့္သြင္းဖုိ႕မျဖစ္နုိင္ပါဘူး ။ ေနာက္ျပီး ဖုန္းရဲ႕ System Function ေတြကုိစိတ္ၾကိဳက္ျပင္ဆင္ျပီးသုံးခ်င္တာမ်ိဳးေတြဆုိရင္လည္း System File ေတြကုိ၀င္ျပင္ရတာျဖစ္တဲ့အတြက္ Admin Access/Root Access ရရွိထားဖုိ႕လုိပါတယ္။ ဒီထက္ပုိျပီးအက်ယ္သိခ်င္တယ္ဆုိရင္ေတာ့ Wikipedia မွာ Android Root အေၾကာင္းအက်ယ္တ၀င့္ေရးထားတာေတြရွိပါတယ္။ စိတ္၀င္စားရင္ရွာေဖြဖတ္ၾကည့္သင့္ပါတယ္။











D​​နမင္း(နည္းပညာ)

No comments:

Post a Comment